Saya dan Shaklee

Saya sangat suka berkongsi kebaikan Shaklee kepada semua kerana saya sudah rasa kesan #ShakleeEffect. Sejak tahun kedua dalam alam pekerjaan, saya sudah rasa banyak masalah kesihatan yang Doktor pun tidak tahu sebenarnya apa masalah saya. Periksa darah, segala semuanya normal saja tapi saya sentiasa sakit kepala, sakit perut, mudah selesama demam dan tahap paling teruk serangan migrain setiap bulan.

Saya jadi ahli Shaklee pada mulanya sekadar ingin beli dengan harga ahli saja, lebih murah....dan makan sebab mau sihat saja, rasa badan dah macam tua...sana sini sakit... haha...  Bila sudah rasa kesan positif, terasa ingin cuba kongsi kebaikan pada orang ramai..tidak sangka pula ada juga sambutan bulan pertama mula buat bisnes Shaklee dapat bonus di luar jangkaan,walaupun tidak banyak. Tapi sebelum membuat bisnes pun saya sudah rasa rebet dari belian produk Shaklee. Terlajak jimat makan vitamin Shaklee sebab ada rebet kan....

DALAM SHAKLEE
Saya sangat bertuah bersama teammate Shaklee yang sangat-sangat positive, kami cerita apa saja dari kesihatan sampai la kehidupan.... bila kena tembak pun kita tidak rasa down kerana ada point nya...macam juga dengan family sendiri, bila dorg point out kelemahan kita bukan bermakna kita salah 100% tapi ada kena perbetulkan... kami jarang ketemu tapi bila jumpa macam dah lama kenal boleh cerita panjang.....

DALAM SHAKLEE
Saya belajar lebih banyak positif dengan upline sideline, saya ni kalau diikut sangat pemalu. Orang tengok muka ja memang cop ' ini perempuan tidak friendly'... tapi dalam Shaklee jumpa mereka seangkatan dengan  automatik keluar topik bercerita pasal anak, kerja, bisnes & lain-lain kehidupan.... yang best lagi event shaklee boleh bawa anak...so anak- anak  bersama belajar jadi positif... Shaklee ramai jutawan tapi mereka low profile, mereka tidak pernah pandang rendah dengan orang...

Kesimpulannya..... we just like a family..... biar pun punyai background yang berbeza motif kami cuma satu, berubah... berubah dari segi kesihatan dan kehidupan... we will not compare our past with our future because we want a better future....



Sertai kami, together we success tagline kami. 
Hubungi saya bakal mentor Shaklee anda 




Jenny Chian 1080692
SMS / WHATSAPP 📱0167707926

  

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

My Blog List