SUSTAINED RELEASE VIT-C

*Disclaimer: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit
  


MANFAAT UTAMA SUSTAINED RELEASE VIT-C PLUS SHAKLEE

1. MEMBENTUK KOLAGEN
Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. 

2. MEMPERBAIKI SIMPTOM PENDARAHAN
Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih
dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
3. PENINGKATAN SISTEM IMUN
Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun,pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan
simptom selsema.
  
4. ANTIOKSIDA
Ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimiaberbahaya dari tubuh dgn berkesan.
5. MENCANTIKKAN KULIT
Pengambilan Vitamin C hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkanpenuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
6. MEMPERBAIKI INSOMNIA
 Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.


  
KEISTIMEWAAN VITAMIN C SHAKLEE

"Sains pembebasan berterusan secara semulajadi" viramin C telah dicipta oleh Shaklee. Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut kedalam tubuh kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C didalam 2 tablet vitamin Shaklee (didalam jurang masa 5 jam) mampu kekal didalam plasma darah kita selama 24jam.

Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulir buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanaan vitamin C didalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

My Blog List